I Just Can't Stop Loving You

いいじゃない好きな人に曲の一つぐらい贈ったって・・・

クリスマスなんだから・・・

I Just Can't Stop Loving You / Michael Jackson

Each time the wind blows        

I hear your voice so           

I call your name...             

Whispers at morning            

Our love is dawning            

Heaven's glad you came... 

やさしい風が吹くたびに       

あなたの声が聞こえるから

あなたの名を呼ぶ

朝の小鳥たちのささやき

2人の愛のはじまり

来てくれて、本当にうれしいよ

You know how I feel            

This thing can't go wrong        

I'm so proud to say I love you     

Your love's got me high         

I long to get by              

This time is forever                   

Love is the answer 

僕の気持ちを知ってるね

間違うはずなどないさ

愛してる、と胸を張って言おう

あなたの愛は僕を高揚させる

きっとうまくやっていけるよ

この時は永遠 

愛こそがその答え   

I hear your voice now         

You are my choice now     

The love you bring           

Heaven's in my heart         

At your call               

I hear harps               

And angels sing             

あなたの声が聞こえるわ

私が選んだ愛しい人

あなたが運んでくる愛で

私の心は天国

あなたが呼べば

ハープの音色

そして天使の歌声が聞こえてくるわ

You know how I feel        

This thing can't go wrong       

I can't live my life without you    

私の気持ちがわかるでしょう

間違うはずはないわ

あなたがいなくては私、とても生きていけない

I just can't hold on           

あなたなしではいられない

I feel we belong 

2人はひとつのように感じるの

My life ain't worth living

If I can't be with you   

あなたと一緒にいられなければ

僕の人生は生きるのにも値しなくなるよ

I just can't stop loving you      

I just can't stop loving you      

And if I stop ...             

Then tell me just what will I do   

I just can't stop loving you     

愛さずにはいられない 

愛することをやめられない 

でももし、愛することをやめたら.....

わたし、どうなってしまうの                                                              

なぜって、あなたを愛しているから

At night when the stars shine     

I pray in you I'll find          

A love so true...             

星たちが輝く夜、祈れば

あなたに見つけることができるだろう

真実の愛を......

When morning awakes me       

Will you come and take me      

I'll wait for you              

朝、私が目をさましたら 

私を迎えに来てくれるかしら

待っているわ

You know how I feel  

I won't stop until 

I hear your voice saying "I do"        

僕の気持ちを知っているね

愛さずにはいられない

「誓う」とぼくに言って

"I do"                  

This thing can't go wrong       

「誓うわ」

きっとうまくいくわ

This feeling's so strong        

君を思う気持ち、ものすごく強いんだ

Well,my life ain't worth living      

If I can't be with you          

生きるに値しなくなってしまう

もしも一緒にいられないのなら

I just can't stop loving you      

I just can't stop loving you      

And if I stop...              

Then tell me,just what will I do    

I just can't stop loving you       

愛さずにはいられない

愛することをやめられない

でももし、愛することをやめたら.....

ぼくはどうなってしまうの

あなたを愛しているから

We can change all the world tomorrow 

明日にだって世界を変えられるわ

We can sing songs of yesterday    

昨日のことは歌となり

I can say,hey ...farewell to sorrow   

悲しみに別れを告げることもできる

This is my life and I           

Want to see you for always      

       

これが僕の人生、そして

いつでも一緒にいたい

I just can't stop loving you

愛さずにはいられない

No, Baby

愛さずにはいられない

Oh!

I Just Can't Stop Loving You

愛さずにはいられない

If I Can't Stop!

もし私が止められなくても!

And If I Stop . . .

でももし、愛することをやめたら.....

No

嫌よ!

Oh! Oh! Oh . . .Oh . . .

What Will I Do? Uh . . .Ooh . . .

私はどうしたらいいの?

Then Tell Me, Just What

Will I Do

ぼくはどうなってしまうの

I Just Can't Stop Loving You

愛さずにはいられない

Hee! Hee! Hee! Know I Do

Girl!

僕がそうすることを知っているよね?

I Just Can't Stop Loving You

愛さずにはいられない

You Know I Do

君は僕がそうすることを知っている

And If I Stop . . .

でももし、愛することをやめたら.....

Then Tell Me, Just What

Will I Do

そのときは、言ってちょうだい

どうしたらいいのかを

I Just Can't Stop Loving You.....

愛さずにはいられない.....

I Just Can't Stop Loving Youの画像